Tuesday 25 August 2015

Az emberek fogékonyak a spiritualitásra..

Az emberek fogékonyak a spiritualitásra, szívesen néznek meg egy filmet vagy olvasnak el egy erről szóló könyvet. De kikapcsolják a tévét vagy becsukják a könyvet, és nem használják a tanítását az életükben. Annyi minden csodálatos dolgot tudnánk teremteni pusztán a gondolataink erejével, viszont nem vesszük hozzá a fáradtságot. Majd valaki megteremti azt a számunkra, majd ha férjhez megyek, majd ha gyereket szülök, majd ha előléptet a főnököm, boldog leszek. Feltételekhez kötjük a boldogságunkat. De miért ne lehetnél te önmagadtól boldog? Miért nem vállalod a felelősséget az itt és most felett? Én magam is elkövetem ezt a hibát, úgyhogy tudom, miről beszélek. Úgy gondoltam, ha megtalálom a párom, a lelki társam, majd akkor boldog leszek. Tévedtem. Először boldoggá kell válnom önmagam által és a lélektársam majd megtalál. Mert bevonzom azzal, hogy nyitott vagyok rá. 
Minőségváltozás helyett mennyiségváltozásra törekszünk. Megvesszük az új iPhone-t mert az újabb, szebb, okosabb. De megtartjuk a régit is, hátha kell még az nekünk. Energetikai szinten ez nem működik. Először ki kell dobnod a régit, hogy azzal helyet csinálj az újnak. Olyan, mint egy érzelmi bungee jumping, fejest ugrani a mélybe és bízni a kötélben. Bízol benne, mert tudod, hogy megtart. Viszont itt egyformán kell bíznod a kötélben és önmagadban.

No comments:

Post a Comment